Dejan Popović je 2005. godine sa prijateljima pokušao da se popne na tvrđavu, ali je tom prilikom pao i ostao u kolicima.
“Dosta je teško nešto pametno reći o toj večeri. Mi smo, da kažemo, grupa entuzijasta, koja je želela da uđe na tvrđavu, a da se ne razdvoji i da ne plati kartu, iz razloga jer je tvrđava svačija ili ničija. Mladost – ludost i 21 godina života”, navodi Dejan za BBC.
Iako je proveo godinu ipo dana u bolnici, želja za životom je preovladala. Magistrirao je na Fakultetu tehničkih nauka Univerziteta u Novom Sadu, i osnovao firmu PopArt Studio.
“Sve što je bilo moguće da se uradi, ja sam pokušao. Otišao bih u megamarket, kupio papir i odštampao reklamu na njemu. Onda bih išao noću i lepio te reklame po banderama, iako ne znam da li je to legalno”, rekao je Dejan.
Njegova firma se bavi: veb dizajnom, veb razvojem, grafičkim dizajnom i digitalnim marketingom; i zapošljava tridesetak ljudi. Uspješno posluje na domaćem i međunarodnom tržištu, i dobitnik je brojnih nagrada.
“Možda sam želeo da pokažem – da se ne razlikujemo. Svejedno je da li sedite ili stojite. Misli su iste.”
Izvor: bbc.rs, popwebdesign.net
Leave a Reply